Студенти першого курсу створили соціальну рекламу «No phubbing, no smombies, no nomophobia».

Переглянути відео 1

Переглянути відео 2

 

У контексті студентоцентризму та розвитку умінь 21 століття студенти групи А-15 (з) (викладач – кандидат філологічних наук, асистент кафедри англійської філології Тиха Уляна Ігорівна) створили соціальну рекламу під гаслами «No phubbing, no smombies, no nomophobia». Цей проєкт мав на меті, окрім покращення знань англійської мови, розвивати у студентів комунікативні навики, уміння працювати у команді, креативність, критичне мислення, ІКТ-грамотність. Соціальна реклама була спрямована на висвітлення моделей суспільної поведінки та приверненням уваги до проблем соціуму, пов’язаних із засиллям мобільних телефонів та його згубними наслідками. Обговорення такої важливої теми, як залежність від мобільного телефону, була обрана неспроста. Студенти визнали, що прожити хоча б декілька годин без гаджету є для них справжнім викликом. Майбутні філологи були особливо зацікавлені у вивчені неологізмів англійської мови, що пов’язані з цією темою, та відображають нові тенденції у суспільстві. Анастасія Чумак (староста групи): «Нещодавно ми відчули себе режисерами та справжніми блогерами. Проєкт став чудовою нагодою, щоб розповісти про важливу соціальну проблему, а саме – залежність від смартфонів. Ми усвідомили, що ця тема потребує обговорення. Цікаво також те, що створення англомовного відео покращило наші навички в спілкуванні іноземною мовою. Це була унікальна можливість проявити себе та навчитись працювати у команді»