6 березня 2024 року відбувся вебінар «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи», що зібрав близько тисячі представників академічної спільноти України для обговорення проблем забезпечення академічної доброчесності, ознайомлення з перспективами розвитку національного законодавства України у цій сфері, а також сучасних викликів та можливостей, які виникають на перетині академічної доброчесності та розвитку штучного інтелекту. У роботі семінару взяли участь завідувач кафедри німецької філології Венгринович А.А, доценти цієї ж кафедри Корольова Н.О., Липка С.І., Монолатій Т.П., Ткачук Н.О., старші викладачі Павлишинець О.О, Петришак Б.Я. До зустрічі доєдналися представники студентської спільноти, зокрема члени робочої групи ОП «Німецька мова та література, англійська мова» Острижнюк Аліна та Харів Галина, ОП «Середня освіта (німецька і література)» Пула Ірина, а також студенти груп Н-21, Н-31, СОН-32.
Організатором вебінару виступив національний університет «Запорізька політехніка». З вітальним словом до учасників звернулись Віктор Грешта, ректор НУ «Запорізька політехніка; Юлія Гришина, народна депутатка України 9-го скликання, д. юр. н., Голова Підкомітету з питань вищої освіти Комітету з освіти, науки та інновацій Верховної Ради України; Андрій Бутенко, к.іст.н., голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти; Михайло Винницький, Ph.D., заступник міністра освіти і науки України. В якості спікерів у роботі онлайн-зустрічі взяли участь Іван Назаров, д. юр. н., професор, заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Володимир Бахрушин, д.ф.-м. н., професор НУ «Запорізька політехніка», член Національної команди експертів з реформування вищої освіти, Євген Ніколаєв, директор Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка, Руслан Куликовський, к.т.н., доцент, проректор з НПР та ППР НУ «Запорізька політехніка».
Робота семінару було спрямовано на формування глибокого розуміння важливості дотримання академічної доброчесності у науковій та освітній діяльності, зокрема у контексті актуальної проблематики та вдосконалення законодавства щодо забезпечення академічної доброчесності, викликів для академічної доброчесності на початку 2024 року та світових тенденцій інтеграції генеративного штучного інтелекту у систему освіти.