Участь студентів групи А-42 у вебінарі “Social and Emotional Learning & Well-Being”

У рамках вивчення дисципліни “Соціально-емоційне навчання і викладання іноземних мов” студенти групи А-42 взяли участь у вебінарі “Social and Emotional Learning & Well-Being”, що відбувся 25 жовтня 2024 року. Під час заходу студенти прослухали презентації освітян з України та США — учасників проєкту “Holistic Language Pedagogies”, який реалізується за підтримки Центру професійного навчання Childhood Education International. Основні теми презентацій стосувалися просування англійської мови професійного спрямування через міжкультурну взаємодію в освітньому процесі, підтримки психічного здоров’я та благополуччя дітей у школах, а також благополуччя студентів і викладачів як передумови успішного навчання та викладання.

Інтерактивний формат вебінару надав можливість учасникам брати активну участь у дискусіях. Обговорення важливих питань продовжилося під час заняття із соціально-емоційного навчання з викладачем Ольгою Білик, де студенти поділилися враженнями та обмінялися ідеями, які їх зацікавили. Учасники вебінару також отримали сертифікати участі у заході. Студенти відзначили, що участь у вебінарі допомогла їм краще зрозуміти важливість розвитку соціально-емоційних навичок у сучасному навчальному процесі, що є безцінним для їхнього професійного становлення. Вони також висловили задоволення від можливості спілкуватися з міжнародними експертами та дізнаватися про практику педагогів з інших країн, що дозволило побачити викладання англійської мови та міжкультурну комунікацію під іншим кутом. Студенти зауважили, що участь у вебінарі надихнула їх впроваджувати нові підходи та ідеї у власне навчання, а також вони отримали важливі знання про підтримку психічного здоров’я і благополуччя студентів та викладачів.