Засідання Ради стейкхолдерів

3 березня на факультеті відбулося засідання Ради стейкхолдерів  на тему «Сучасні вимоги до випускника університету / факультету: перспективи успішного працевлаштування» за освітніми програмами 035 Філологія: «Англійська мова і література», «Німецька мова і література», «Французька мова і література», та 014 «Середня освіта (англійська мова і література)», «Середня освіта (німецька мова і література)» за участю потенційних роботодавців міста, адміністрації факультету, гарантів освітніх програм, сенатора та профорга, а також студентського активу першого (бакалаврського) рівня.

 В обговоренні вищезгаданих освітніх програм взяли участь  запрошені гості: Марія Починок – директор Центру Освітніх Інновацій, Марина Ларіна – директор туристичного агентства «Баунті», Наталія Гільтайчук – начальник відділу кадрів ТзОВ «Надія», Олександра Федорук – директор освітнього центру «YOLO», Наталія Семчук – директор ІТ компанії  Інвенторсофт Нордікс», Тетяна Паляничка – рекрутер ІТ компанії «Елекс», Наталія Шарин – вчитель-методист німецької мови вищої категорії Івано-Франківської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови, Руслана Рилюк – вчитель німецької мови загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 12, Галина Шевчук – вчитель-методист німецької мови вищої категорії НВК «Школа-гімназія № 3», Надія Бортник – вчитель-методист англійської мови вищої категорії ліцею № 23 ім. Р.Гурика. Зовнішні стейкхолдери висловили конструктивні пропозиції щодо удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців із урахуванням необхідних компетентностей. Було визначено пріоритетні напрямки використання інноваційних підходів в освітній та філологічній галузях освіти та обговорено проходження практик на вищезгаданих підприємствах: ознайомлення студентів з особливостями роботи  підприємств вже з 2 року навчання, проходження навчальної практики на 3 курсі та виробничої практики на 4 курсі. Завершилася зустріч плідним діалогом між представниками освітніх центрів, IT компаній та студентським активом, які мали змогу задати питання щодо потреб сучасного роботодавця до кандидата на посади на різні підприємства з урахуванням загальних та фахових компетентностей.